16.3.2012

silmälaseista silmälasiliikkeiden designiin.

www.salme.fi

tässä oli ainut liike millä oli selkät linjat ja kaunis kutsuva ulkonäkö. Tuotteet tulivat hyvin esille. kalustus kutsui sisään, valaistus harkittu niin että jopa valkoinen huone oli kiinnostava.piristävä kokemus nähdä kaiken muovi, häly ja tuotesekamelskan keskellä. minua jää mietityttämään etteikö brandit kuten Gucci,Armani, Chanel haluasi juuri tällaista presentaatiota tuotteillensa. Nyt suurimmat ja tunnetuimmat merkit ovat niissä muovihyllyissä joissa ei tuoda merkkiä esille. minusta niiden brand image kärsii vääränlaisesta jakelukanavasta. minä ostan enemmin hyvin muotoillun tuotteen, en niinkään "kaikenkansan" merkkiä tällaisesta liikkeestä.


www.safilo.com

Tässä esimerkkinä yhden toimittajan omat showRoomit ympäri maailmaa.jos minulla olisi tuollaiset brandit, vaatisin tällaistä esittelyä niille. vai?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti